Сторінка батьків

 

Шановні батьки !

Максимально сприяйте повноцінному розвиткові творчого дарування вашої дитини! Для цього дотримуйтеся  таких правил взаємин з дитиною в родині:

1. Будьте поблажливими зі своєю дитиною. Варто знайти «золоту середину» в інтенсивності заохочення-покарання, захоплення-несхвалення.
2. Демонструйте свою незалежність. Дитина повинна зрозуміти, що самостійність і незалежність – великий приз, що присуджується самим наполегливим, працездатним і сміливим особистостям. Бути лідером, чи просто відрізнятися від інших – це чудово!
3. Не бійтеся подорожувати і змінювати обстановку. Нові враження і знайомства вчать не боятися новизни і невизначеності.
4. Воля вибору вчинків і рухів. Дозвольте дітям ризикувати і заряджатися при цьому корисною порцією адреналіну.
5. Забудьте слово «НІ». Максимально заохочуйте будь-яке рішення вашої дитини. Якщо їй призначено помилитися, то нехай вона дійсно це переживе й усвідомить свою помилку, виносячи з цієї ситуації певний позитивний досвід.
6. Будьте оптимістом. Навчіть дитину навіть у самих неприємних подіях або явищах бачити щось гарне і корисне.
7. Забезпечте вашу дитину великою кількістю матеріалів для творчості (пластиліном, папером, клеєм, фарбами, старими непотрібними речами і т.п.). Це допоможе розвинути в неї евристичне та інтуїтивне мислення.
8. Створюйте дитині ситуації, що кидають їй виклик. Це буде стимулювати її мислення, навчить шукати оптимальне рішення в екстремальних ситуаціях, відстоювати свою точку зору, розумно аргументуючи її.
9. Заохочуйте гіперактивність вашої дитини. Багато сильних світу цього в дитинстві були дуже активними. Навчіться не карати дитину за надлишок енергії, не гальмувати її пориви, а розумно керувати ними.
10.  Мрійте, фантазуйте і дійте разом із вашою дитиною. Пам’ятайте, що всі дорослі винаходи родом із дитячих фантазій.

Корисні поради  батькам

 

  • Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.
  • Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.
  • Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами.
  • Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов’язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями.
  • Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс.
  • Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини — терпіння.
  • Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.
  • Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.

Роль батьків в моральному вихованні дітей

Роль батьків у моральному вихованні дітей має важливе значення. Сприяння батькам у цій непростій справі — борг і відповідальність викладачів .

Важливо, щоб вплив батьків та будинку творчості на дитину йшло в єдиній спрямованості. Відсутності взаємодії між ними призводить до роздвоєння особистості дитии, так як вона намагається адаптуватися до часто суперечливим умов.

Головною умовою становлення цілісності будинку творчості та ролі батьків у моральному вихованні дітей вважається пізнання членів сім’ї програм високоморального навчання і способу його втілення в будинку творчості. Дуже важливо, щоб вони вірно розцінювали ступінь морального становлення власних діток, споглядали позитивні та негативні риси, помічали передумови виходу в світ останніх і шукали шляхи з врегулювання їх.

Робота наших педагогів з батьками орієнтована на педагогічну освіту сім’ї в питаннях доброчеснщму вихованні їхніх дітей. Визначивши проблеми, з якими стикається сім’я, їх помилки, педагоги нашого закладу надають сім’ї хорошу допомогу корисними порадами, повчаннями. При всьому цьому їх інтереси мають бути зосередженими на вихованні у дітей гуманних почуттів, справжньої любові до близьких їм людям, культури поведінки в суспільстві, спілкуванні з людьми, патріотизм до Батьківщини.

Розмовляючи з батьками про способи високоморального виховання в сім’ї, викладач наполягає на ролі власного прикладу батьків, і про сенс домашніх свят і звичаїв. Потрібно досягати того, щоб у всякій родині була необхідність вимогливої ​​любові до дітей, поваги до них , дотримань розумності у застосуванні схвалень і нарікань. Рекомендації та поради , які педагоги пропонують батькам в моральному вихованні дітей, зобов’язані бути теоретично аргументованими і по суті.

Потрібно запевнити батьків у виховному значенні домашніх читань, слухання музики, виконання цікавих пісень , запрошення до дитини його приятелів, організації ігор, веселощів. Слова батьків, оповіді про добро і зло, перші книги про життя тварин і рослин — все напевно породжує початкові уявлення дитини про мораль .

Слова батьків дуже западають  в розум малюка , якщо воно вимовлене тихо і прихильно , у відсутності повчального тону, то і малесеньким діткам приємно, а у молодих людей викликає озлоблення і завзятість. Краще тільки спільно з дитиною розмишляти, роздумувати про явища природи і діях людей, оцінювати їх , підводити його до самостійного висновку .

Батьки наставляють дітям усвідомлювати і відчувати своє ставлення до добра і зла. Привід для таких переживань виявляютья звичайні випадки з щоденного життя . Переконливою формою педагогічної пропаганди в моральному вихованні вважається перегляд і дискусія з батьками фільмів про виховання .

Підсумком роботи, що проводиться нашими педагогами з родиною, вважається впевненість батьків у вихованні дітей з перших років життя , в здатності запобігти і впоратися з негативними проявами їх поведінки , виростити хороших людей для суспільства.

63963986===================-